Rozita Che Wan Mahu Saman

Rozita Che Wan1 Rozita Che Wan Mahu Saman


27/10/12 Saya tetap akan saman!,” itulah pendirian Rozita Che Wan ketika ditanya wartawan mengenai penyebaran gambar seksi miripnya yang kini bertebaran di laman sosial.

Tidak pernah lepas dari diekori pelbagai gosip liar dan kontroversi, Rozita sering dikaitkan mengenai hubungan cinta bersama lelaki muda, kini kisah terbaru Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta, kembali memanaskan atmosfera seni hiburan tempatan.

Kini tersebar, sekeping gambar seksi mirip pelakon Miss Octopus ini di laman sosial menimbulkan pelbagai spekulasi walaupun empunya diri menafikan sekeras-kerasnya mengenai gambar itu.
“Saya akan cari mereka yang terlibat dalam perkara ini kerana ia sangat memalukan. Saya tidak teragak-agak untuk mengemukakan tuntutan saman kepada mereka yang biadab ini.

“Perkara ini mengaibkan saya walaupun ia bukan gambar saya. Saya tidak tahu apa motif mereka, mungkin ingin memalukan saya atau menjatuhkan karier saya.

“Kali ini, saya akan bertegas demi maruah saya yang tercalar. Mungkin dengan cara ini boleh menjadi pengajaran kepada sesiapa sahaja yang berniat buruk kepada saya,” katanya.
Tidak pernah terlintas untuk membuat rakaman sedemikian, Rozita turut memberitahu bahawa dia sendiri ‘buta’ dalam menggunakan aplikasi telefon.

“Saya difahamkan, gambar itu dirakam menggunakan video chat atau webcam yang saya sendiri tidak tahu menggunakannya.

“Saya bukanlah muda
 untuk explore benda-benda macam ni. Lagipun, saya tak pasti, telefon saya ada fungsi itu atau tidak.
“Namun, saya percaya, jika ia bukan pelanduk dua serupa, mungkin ada individu yang menggunakan teknik super impose dengan menempek muka saya. Namun, yang pasti, ia bukan saya,” tegasnya lagi.

Seorang wartawan hiburan yang sering turut di selubungi kontroversi,  Zubir sebelum ini pernah menjadikan Rozita sebagai “bahan”nya menerusi laman twitter beliau, satu tindakan berani dari Zubir.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. fuh-yo - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger