Tiga Jenis Perempuan Gedik Di Facebook,anda ke salah sorang ? ;)

 gambar hiasan awek comel

Tiga Jenis Perempuan Gedik Di Facebook
Kali ni aku ingin berkongsi 3 jenis perempuan yang ku rasakan perlu dijauhi ketika kita sedang leka bersama facebook. Jom baca lebih lanjut. Jika anda yang sedang membaca ni seorang perempuan, mungkin anda tergolong antara satu atau ketiga-tiganya sekali. hehe…


1. Perempuan jenis tarik perhatian seperti magnet bersaiz seekor gajah yang menarik perhatian lelaki
Perempuan yang suka tarik perhatian, ada 2 jenis tarik perhatian yang aku ingin kongsikan. Pertama, tarik perhatian dari segi status. Memang terbaik dari ladang… “wah.. hari ni aku gaduh dengan dia… kami break” aik? memang senyum sendiri aku baca status ni.

So WTH kalau kamu break? update status sebegini dengan harapan 100 org pegi like status mu wahai perempuan? MEMANG TAKLAH! menyampah orang baca tu.
Yang kedua, jenis tarik perhatian menggunakan gambar. Yang ni lagi terbaik dari ladang…. dahlah gambar tu seksi di tambah pula dengan posing maut! sangat2 menambah dosa seorang lelaki yang memerhatikannya. Berapa ramai lelaki pegi menggoda dia?

 wah~~ ramai tidak terkira. Namun gambarnya rupanya adalah editing trick… muka licin bak papan lapis. Kejadian itu kantoi bila perempuan tarik perhatian itu kena tagged beberapa gambar oleh rakan sekelasnya. KANTOI editing trick muka licin bak epal.
2. Perempuan jenis open minded dan sharing is caring
Yang ni bahaya sikit. Kalau korang tersilap langkah memang dia akan bunuh korang dengan kata2 pedas pada status dia. “ish! menyibuk jak lelaki tu mau chat dengan aku. Dahlah muka x boleh pakai” WOW! manis sungguh ayat cik adik ni.

Perempuan jenis ni lah paling aku malas mau approve fren request. Bukan aku mau kata aku ni jenis banyak peminat sampai ratusan friend request tetapi setakat 20 friend request sehari tu adalah juga kekadang. Kalau dah perempuan tu terlalu bersifat sharing is caring pun susah juga sebab semua hal peribadi dia nak kongsi termasuk la saiz bra yang dia gunakan, warna seluar dalam dia ketika ini, tarikh dia mulai datang haid,ah~~ sangat annoying di mata umum.
3. Perempuan jenis “eh.. boring la.. tak da ka lelaki yang mau chat dengan aku?”
antara paling digemari.. cermin jadi mangsa. (gambar hiasan)Aku kekadang terlayan juga perempuan jenis ni. maklum saja, aku pun pandai bosan dengan kehidupan di asrama ni. Sekali – sekala layan perempuan kesunyian ni ok juga. Macam2 masalah dia cerita dengan kita.. padahal kenal baru jak tadi 10 minit yang lalu. Hal ni boleh mengundang bahaya. Kalau aku ni perogol berisiri atau pembunuh kejam wanita, dah lama aku kumpul data perempuan2 ini untuk dijadikan mangsa. wahahahaa… WTH.

antara paling digemari.. cermin jadi mangsa
So… Kepada korang yang tengah membaca, berhati2 lah dengan perempuan jenis ini kerana mereka boleh “mengigit” hati korang!SOS (entry ini bukan ditulis oleh admin.sumber klik sos)
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. fuh-yo - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger