Gambar Anak Menteri Dengan SUV Mewah,Hummer berharga RM459,000 Sedang Dikawal Bodyguard Anak Nazri Aziz


Ini Hummer yang dimaksudkan Rafizi Ramli sedang dikawal oleh bodyguard Nedim, anak Nazri Aziz.Lihat jawapan Nazri Aziz, patutlah anak naik tocang!!
 
“Saya tidak tidur dengan anak saya, saya bukan homoseksual. Anak saya bukan isteri atau kekasih saya. Apa yang dia buat, dia tak perlu beritahu saya.

“Ini urusan anak saya dan Chia. Jika Chia mahu memberikan Nedim Hummer atau Ferrari, itu bukannya urusan dengan saya. Saya yang menteri, bukan anak saya,” kata Nazri kepada wartawan di Parlimen hari ini.


Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. fuh-yo - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger